Veel gestelde vragen

Hieronder geven wij antwoord op vragen die wij van klanten hebben gekregen. Zit jouw vraag en antwoord er niet bij? Ons team staat altijd klaar om al uw vragen persoonlijk te beantwoorden. U kunt hiervoor een email sturen  of telefonisch contact met ons opnemen.
 

Hoeveel barbecues ontvang ik bij mijn bestelling?

Het aantal en formaat van de gasbarbecue(s) hangt af van het aantal menu's welke je bestelt. Onderstaande aantallen en afmetingen zijn:

  •    van 15 t/m 35 personen:    1x barbecue van ongeveer .. x .. cm
  •    van 36 t/m 60 personen:    2x barbecue van ongeveer .. x .. cm
  •    vanaf 61 personen ontvangt u automatisch meerdere barbecues

Moet ik iets afwassen?

Nee:

  •    De barbecues en/of reuzenpannen nemen wij vuil mee terug.
  •    De borden en het bestek hoef je niet af te wassen. Je kunt ze vuil in de kratten terugzetten.
  •     We stellen het wel op prijs als je met een servetje de grove etensresten verwijdert.
  •    De plastic schalen waarop het vlees is gegarneerd en de plastic bakjes van de sauzen en salades mag je weggooien. Die nemen wij niet mee terug.

Hoe lang van tevoren kan ik mijn bestelling doorgeven?

U kunt uw bestelling ’s morgens tot uiterlijk 09.00 uur op de gewenste leverdatum doorgeven. 
Om ervoor te zorgen dat wij voor u nog de juiste BBQ hebben is het raadzaam eerder te bestellen. De laatste dag kunnen wij niet altijd meer een BBQ garanderen.

Kan ik nog iets wijzigen?

Je kunt wijzigingen doorgeven tot 1 dag voor de bezorgdatum. Dat kan telefonisch, in Uden  0413-262427.

Met hoeveel personen moeten we minimaal zijn om te kunnen bestellen?

Met minimaal 8 personen in totaal, ongeacht de menukeuze. Bezorgen vanaf 20 personen gratis. 

Op zondag geldt een toeslag van €20.00 

Kan ik een tijd afspreken waarop jullie komen bezorgen?

In persoonlijk overleg wordt de bezorgtijd afgesproken.

Wanneer bezorgen jullie rond de feestdagen?

In overleg leveren wij ook op feestdagen.

Wat wordt er standaard bij mijn bestelling bijgeleverd?

  •     Vlees en/of vis
  •    Sauzen en salades
  •    Stokbrood met kruidenboter
  •    Aardewerk borden, bestek en servetten
  •    BBQ met gas en BBQ-bestek

Kan ik ook andere soorten vlees, saus of salade toevoegen?

Ja dat kan. In overleg is in principe alles mogelijk.

Hoe zijn het vlees, sauzen en salades verpakt?

Het vlees is netjes op schaal opgemaakt, afgegarneerd en ingeseald.
De sauzen en salades zijn afgegarneerd en zijn verpakt in ronde bowls.
Alle producten kun je dus zo op tafel zetten, je hoeft alleen de sealfolie en de deksels eraf te halen. Het product is gereed voor de barbecue of gourmet!

Zijn de stokbroden afgebakken?

Onze stokbroden worden vers bij de bakker gemaakt en half afgebakken. U kunt zelf bepalen of wij de stokbroden voor u volledig afgenbakken meenemen of dat u het stokbrood zelf nog even afbakt  in een voorverwarmde oven ongeveer 5 min. op 180 graden.
Wij adviseren om het stokbrood zelf even af te bakken want dan heeft u natuurlijk wel lekker warm stokbrood

Hoe lang zijn de producten houdbaar?

Wij gebruiken alleen verse producten, daardoor is het vlees maar een paar dagen houdbaar mits in de koelkast worden bewaard. (Fruit en rauwkostsoorten zijn maar één dag vers houdbaar na leveren). Al uw vlees kan na de barbecue nog gewoon worden ingevroren. Zonder goede koeling dienen de producten zo snel mogelijk gebruikt te worden. Leg de producten nooit in de zon of een warme ruimte, zoals een tent.

Zijn er ook menu's voor vegetariërs en mensen die geen varkensvlees eten?

Ja, er zijn speciale menu's. Zie ons vegetarisch en halal menu.

Wat kost het bezorgen?

Vanaf 20 personen is het bezorgen gratis in een straal van 15 km rondom onze keurslagerij.

Ik woon buiten het 'gratis bezorggebied', kan ik toch mijn bestelling doen?

Natuurlijk kunt u dan toch uw bestelling doen, hiervoor worden wel kosten in rekening gebracht. Informeer telefonisch naar de bezorgkosten.

Kan ik ook personeel inhuren voor het barbecueën?

Ja, dit is mogelijk. Wij hebben hiervoor speciaal getrainde BBQ-koks.

Moet ik nog iets extra's betalen voor het verbruikte gas?

Nee.

Moet ik iets extra's betalen voor de afwas en schoonmaak?

Nee.

Hoe gaat de betaling in zijn werk?

Voor het betalen zijn er drie mogelijkheden  Indien je telefonisch een bestelling hebt geplaatst kun je deze vooraf contant of per pin betalen in onze winkel of het bedrag overmaken per bank NL58RABO 0151 9695 90

Leveren jullie ook frisdranken of bier?

Ja, in samenwerking met het Wijnhuis leveren wij alle soorten drank voor uw barbecue en/of feest.   

Zijn de prijzen inclusief btw?

Ja.

P. van Kraaij, Keurslager Uden

Reinoldstraat 40
5402VC Uden
0413262427

Openingstijden

maandag 08:30 - 18:00
dinsdag Gesloten
woensdag 08:30 - 18:00
donderdag 08:30 - 18:00
vrijdag 08:30 - 18:00
zaterdag 08:30 - 16:00
zondag Gesloten